Pin3 Pin3 .

Pin3

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین وسایل برقی خانگی است که خرابی آن تاثیر چشم گیری بر روی نظافت خانه می گذارد. زمانی که این وسیله خراب شود، تا زمان رفع عیب، حجم زیادی از لباس های کثیف در خانه جمع می شود که شاید مجبور باشید به صورت دستی لباس های خود را بشویی. لذا وقتی ماشین لباسشویی خراب شد، لازم است به سراغ تعمیرکاری بروید که در کوتاه ترین زمان، با کیفیت و دقت بالا، خدمات را ارائه نموده و وسیله را همانند روز اول به شما تحویل دهد. به شما پیشنهاد می کنیم که تنها یکبار به مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد اعتماد کنید. نتیجه این اعتماد، جلب رضایت شما عزیزان خواهد بود تا از این پس برای هر گونه خدمات در زمینه لوازم برقی خانگی همچون تعمیر ظرفشویی، تعمیر ساید بای ساید، تعمیر کولر گازی و … بر روی کمک تعمیرکاران ما حساب کنید.

مجموعه مستر امداد با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و دارای مجوز از اتحادیه های مربوطه ، نمایندگی های معتبر و تکنسینهای مجرب ، متعهد و کارآمد مفتخر است انواع ماشین لباس شویی های : خانگی ( درب از بالا ، درب از جلو ، آمریکایی ، اروپایی ، دوقلو و..) ، صنعتی و .. را در محل با ضمانت نامه 12 ماهه رسمی تعمیر نماید.

توجه : تمامی قطعات مصرفی فابریک (اورجینال ) همان برند خود میباشد ، که تمامی آنها از انبار مجموعه مستر امداد تهیه میشود.

مجموعه مستر امداد با شعبات مختلف در سراسر تهران بزرگ ( تلفن شعبات را در انتها مشاهده فرمایید) آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۴۸ توسط:مهتاب عبدی موضوع: نظرات (0)