Pin3 Pin3 .

Pin3

تعمیر یخچال در قیطریه

تعمیر یخچال در قیطریه

آیا یخچال و فریزر منزل شما خراب شده و اکنون به این فکر هستید که چگونه این وسیله سنگین و بزرگ را به محل تعمیر ببرید؟ اگر نگران این موضوع باشید، کاملا حق با شما است ولی چرا به جای نگرانی، با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس نمی گیرید؟ آیا می دانید در این مرکز خدمات در منزل برای مشتریان در نظر گرفته شده است؟

اگر شما در منطقه قیطریه تهران زندگی می کنید و یخچال یا ساید بای ساید شما خراب شده است و به دنبال نمایندگی تعمیر یخچال در قیطریه هستید، ما آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید از جمله یخچال فریزر ال جی، سامسونگ و… در منزل شما و در محل شما هستیم.

یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سردکننده به همراه یک عایق حرارتی و سازوکاری برای انتقال گرما از داخل این محفظه به بیرون تشکیل می‌شود. از یخچال برای خنک نگهداشتن مواد غذایی، داروها و دیگر چیزهای فاسدشدنی استفاده می‌شود. خرید یخچال زیبا فقط مهم نیست باید یخچالی را انتخاب کنید که دارای ضمانت و نمایندگی پس از فروش باشد.

تعمیر یخچال در قیطریه

از جمله خدماتی که ما برای سرویس و عیب یابی ساید بای ساید و انواع فریزر و یخچال در شمال تهران ارائه می دهیم به موارد زیر می توان اشاره کرد :

·                     تعمیر یخچال اسنوا

·                     عیب یابی فریزر بکو

·                     عیب یابی ساید بای ساید

·                     سرویس دوره ای ساید بای ساید ال جی و سامسونگ

·                     تعمیرات تخصصی انواع برد الکترونیکی فریزر و ساید بای ساید

و…

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۹:۰۶ توسط:مهتاب عبدی موضوع: نظرات (0)