Pin3 Pin3 .

Pin3

تعمیر ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی

آیا برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود به کمک نیاز دارید و نمی دانید کدام تعمیرکار می تواند به شما کمک کند تا وسیله را همانند روز اول به شما تحویل دهد؟ به خاطر داشته باشید کیفیت تعمیر ظرفشویی تعیین کننده عملکرد وسیله بعد از رفع خرابی است.

متاسفانه همه افراد که تحت عنوان تعمیرکار وسایل برقی و تعمیر لباسشویی و ظرفشویی در این حرفه کار می کنند، از تخصص کافی برخوردار نبوده و نمی توانند به صورت ریشه ای عیب یابی و تعمیرات را انجام دهند.

در مرکز تخصص تعمیر لوازم خانگی مستر امداد، گروهی از کارشناسان و تعمیرکاران فعالیت می کنند که با سیستم طراحی انواع مدل های ماشین ظرفشویی بوده و در نتیجه با دقت بالا، مشکل رخ داده در وسیله را شناسایی می کنند.

از طرفی تعمیرات براساس متدهای پیشرفته علمی و با تجهیزات کامل انجام می گیرد. کافیست با این مرکز تماس بگیررید تا تعمیرکار در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کند.

مهمترین دلایل مراجعه به نمایندگی مجاز مستر امداد عبارتست از:

§                     استفاده از قطعات اورجینال و اصل

§                     تضمین برگشت وجه پرداختی در صورت عدم ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی

§                     ارائه خدمات نصب، راه اندازی، سرویس دهی و تعمیر ظرفشویی در سریع ترین زمان ممکن و امکان رزرو آنلاین از طریق سایت

§                     آگاهی مشتری از تمام مراحل کاری تعمیر ظرفشویی

§                     ارائه خدمات سرویس دهی و تعمیر ظرفشویی در استانهای تهران و البرز به صورت ۲۴ ساعته و در هر ساعت از شبانه روز

§                     انجام مشاوره تلفنی قبل از تعمیر ظرفشویی و ارائه رهنمودهای آموزشی در زمینه نگهداری و حفظ دستگاه

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۰۰ توسط:مهتاب عبدی موضوع: نظرات (0)